• Obniżka
LaboLAB moduł ZIEMIA I KOSMOS
  • LaboLAB moduł ZIEMIA I KOSMOS
  • LaboLAB moduł ZIEMIA I KOSMOS
  • LaboLAB moduł ZIEMIA I KOSMOS
  • LaboLAB moduł ZIEMIA I KOSMOS
  • LaboLAB moduł ZIEMIA I KOSMOS

LaboLAB moduł ZIEMIA I KOSMOS

Poprzednia cena 4 390,00 zł
3 859,00 zł Zniżka 531,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 3 859,00 zł
  • Dla placówek budżetowych wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności. Dla placówek budżetowych wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności.
  • Bezpieczne płatności i szyfrowany proces zamówienia Bezpieczne płatności i szyfrowany proces zamówienia
  • Lider rynku i nagradzany sprzedawca Lider rynku i nagradzany sprzedawca

liczba licencji: szkolna- cała szkoła


czas trwania licencji: bezterminowa


wiek uczniów: klasa  4-8

moduł ZIEMIA I KOSMOS

Zachęcamy do obejrzenia filmu prezentującego serię LaboLAB: SZKOLNE LABORATORIA:

Celem modułu ZIEMIA I KOSMOS jest pokazanie uczniom, że zarówno nasza planeta, jak i cały Wszechświat stanowią systemy, w których zachodzi obieg materii i energii. Systemy te oddziałują ze sobą, a efekty zachodzących w nich interakcji mogą być ujęte w obserwowane i przewidywane wzorce, jak na przykład noc i dzień, pory roku, pływy, pogoda i klimat.

W ramach pięciu dostępnych serii działań badawczych uczniowie badają te oddziaływania, dyskutują o miejscu Ziemi we Wszechświecie, omawiają wzajemny wpływ Słońca, Ziemi i Księżyca, poznają naturę gwiazd.

Wykorzystując modele, uczniowie analizują ruch obrotowy i obiegowy Ziemi i Księżyca, co pozwala im  wyjaśnić mechanizm zjawisk dnia i nocy, pór roku i faz Księżyca.

Poznają również sfery Ziemi i ich wzajemne zależności oraz dowiadują się o potrzebie i możliwościach ich ochrony. Uczniowie rozwijają te koncepcje poprzez aktywne badanie, dyskusję i rozwiązywanie problemów. Prowadzą obserwacje, przewidują rezultaty, wyciągają wnioski, przedstawiają dowody i argumenty oraz oceniają problemy i ich rozwiązania.

Wyposażenie zestawu w przyrządy i przybory do doświadczeń oraz wykorzystanie dostępnych w nim zasobów interaktywnych, pozwoli Nauczycielowi zarówno w ramach lekcji przyrody w kl.4jak i geografii w kl. 5-8 szkoły podstawowejzrealizować w formie eksperymentów uczniowskich zagadnienia nowej podstawy programowej, a w szczególności treści nauczania takie jak:

  • Sposoby poznawania przyrody (pojęcia: eksperymentu, doświadczenia i obserwacji; stosowanie różnych przyrządów; wykorzystanie zmysłów do prowadzenia obserwacji; zasady zachowania bezpieczeństwa)
  • Orientacja w terenie ( przebieg linii widnokręgu, wyznaczanie kierunków za pomocą kompasu; kierunki główne; plan i mapa- odczytywanie informacji na podstawie legendy; zależność między wysokością Słońca a długością i kierunkiem cienia; zmiany w położeniu Słońca nad widnokręgiem w ciągu doby i w ciągu roku)
  • Pogoda, składniki pogody, obserwacje pogody (składniki pogody i rodzaje przyrządów do ich pomiaru: temperatura powietrza, zachmurzenie, opady, ciśnienie atmosferyczne, kierunek wiatru; opady i osady atmosferyczna- analiza stanów skupienia; cechy pogody w różnych porach roku)
  • Środowisko przyrodnicze najbliższej okolicy (składniki przyrody ożywionej i nieożywionej; formy ukształtowania powierzchni w najbliższej okolicy; wody stojące i płynące, naturalne i sztuczne zbiorniki wodne; organizmy żyjące na lądzie; organizmy żyjące w wodzie- przystosowanie do warunków życia; organizmy samożywne i cudzożywne)
  • Środowisko antropogeniczne i krajobraz najbliższej okolicy szkoły (składniki środowiska antropogenicznego i ich funkcje; zależności między środowiskiem przyrodniczym i antropogenicznym)
  • Krajobraz Polski (podstawowe zależności między składnikami poznawanych krajobrazów; wpływ działalności człowieka na zmiany w krajobrazach)
  • Lądy i oceany na Ziemi: rozmieszczenie lądów i oceanów, pierwsze wyprawy geograficzne (znajomość pojęć: bieguny, równik, południk zerowy i 180°, półkule, zwrotniki i koła podbiegunowe; kontynenty i oceany- ich położenie na globusie i mapie świata względem równika i południka zerowego)
  • Krajobrazy świata (ich charakterystyka, oraz rośliny i zwierzęta typowe dla danych krajobrazów)
  • Ruchy Ziemi: Ziemia w Układzie Słonecznym; ruch obrotowy i obiegowy; następstwa ruchów (pomiar wysokości Słońca w różnych porach dnia i roku; ruch obrotowy Ziemi, jego kierunek, czas trwania, miejsca wschodu i zachodu Słońca oraz południa słonecznego; związek między ruchem obrotowym a widomą wędrówką i górowaniem Słońca, istnieniem dnia i nocy, dobowym rytmem życia człowieka i przyrody, występowaniem stref czasowych; ruch obiegowy Ziemi; związek między ruchem obiegowym Ziemi a strefami jej oświetlenia oraz strefowym zróżnicowaniem klimatu i krajobrazów na Ziemi)
  • Środowisko przyrodnicze Polski (główne typy gleb w Polsce; najważniejsze cechy gleby brunatnej, bielicowej, czarnoziemu, mady i rędziny- ich rozmieszczenie na mapie Polski oraz ocena przydatności rolniczej; rozmieszczenie głównych surowców mineralnych Polski oraz ich znaczenie gospodarcze; )
  • Geografia obszarów okołobiegunowych (warunki życia w polarnej stacji badawczej)

Moduł ZIEMIA I KOSMOS wyposażony jest w wystarczającą ilość potrzebnych dla całej klasy przyrządów i przyborów pozwalających na wielokrotne wykonywanie bezpiecznych doświadczeń i eksperymentów w zespołach uczniowskich (w klasie do 30 uczniów)

Zawiera także szczegółowe opisy doświadczeń pozwalające na przeprowadzenie z uczniami 19 sesji badawczych

(czas trwania jednej sesji: od 30 do 60 minut)

Cytując nową podstawę programową „W pozyskiwaniu niezbędnych informacji, wykonywaniu obliczeń, interpretowaniu wyników i wreszcie rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów metodą projektu edukacyjnego, bardzo pomocnym narzędziem może być komputer z celowo dobranym oprogramowaniem oraz dostępnymi zasobami cyfrowymi”

W związku z powyższym integralną część modułu ZIEMIA I KOSMOS stanowi multimedialna baza wiedzy zawierająca materiały cyfrowe dla uczniów i nauczyciela:

- atrakcyjne symulacjeprzedstawiające zjawiska,

- multimedialne podręczniki ucznia w przystępny sposób tłumaczące analizowane podczas eksperymentów zjawiska,

- multimedialne karty pracy i obserwacji do eksperymentów,

- multimedialne ćwiczenia,

- testy sprawdzające zdobytą wiedzę,

- scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi, w których nauczyciele znajdą m.in.:

- informacje jak się przygotować;
- informacje jak wprowadzić uczniów w zagadnienia;
- opis materiałów potrzebnych do sesji (zarówno multimedia, jak i podręczniki oraz materiały z zestawu);
- szczegóły dotyczące tego, jak powinien wyglądać przebieg sesji (wraz z podpowiedziami dodatkowych działań dla uczniów z trudnościami);
- pracę domową dla uczniów.

Materiał interaktywny zawierający około 100 ekranów multimedialnych świetnie nadaje się zarówno do pracy grupowej na tablicach interaktywnych, jak i indywidualnej na tabletach, smartfonach lub komputerach (systemy Windows, Android, iOS).

Moduł ZIEMIA I KOSMOS zawiera pomoce do eksperymentów znajdujące się na liście pomocy wyposażenia pracowni przyrodniczych rekomendowanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej

 

WYKAZ ZAWARTOŚCI ZESTAWU :

l.p.

nazwa

ilość

1

- przewodnik metodyczny dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej

1

2

- scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi

1

3

- drukowane materiały dla uczniów o zróżnicowanym poziomie

1

4

- dostęp do materiałów cyfrowych (atrakcyjne symulacje, ćwiczenia, testy, podręczniki multimedialne) dla uczniów i nauczyciela

licencja szkolna, bezterminowa

5

- Teleskop Celestron PowerSeeker 40 AZ Table Top lub równoważny

1

6

- kompas magnetyczny

16

7

- fazy księżyca- zestaw kart

16

8

- magnetyczny układ słoneczny

1

9

- latarka LED z baterią

16

10

- nadmuchiwana piłka/globus (śr. 40 cm)

1

11

- elementy konstrukcyjne K'NEX - złączki

30

12

- elementy konstrukcyjne K'NEX - drążki (dł. 13 cm)

24

13

- elementy konstrukcyjne K'NEX - kółka (śr. 5 cm)

24

14

- taśma miernicza (dł. 150 cm)

16

15

- skalowany cylinder miarowy (poj. 100 ml)

8

16

- strzykawki jednorazowe

8

17

- kolorowa kreda (12 kolorów)

2

18

- niebieska modelina (waga 100g)

4

19

- zielona modelina (waga 100g)

4

20

- czerwona modelina (waga 100g)

8

21

- pojemniki plastikowe (poj. 37 ml)

30

22

- pojemniki plastikowe (poj. 200 ml)

15

23

- plansza dydaktyczna "Metoda badawcza"

1

24

- duża, wytrzymała skrzynia (tworzywo sztuczne 50 x 60 x 30 cm)

1

 

 

Cechą wyróżniającą proponowane rozwiązanie spośród ofert wyposażenia pracowni szkolnej jest fakt, ze każdy moduł LaboLAB zawiera:

  • materiały drukowane dla nauczyciela i ucznia
  • zestaw niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego, substancji, preparatów potrzebnych do wykonania eksperymentów indywidualnie lub w zespołach uczniowskich (w klasie do 30 uczniów)
  • odpowiednio przygotowane, uzupełniające pracę badawczą zasoby interaktywne

Terminy dostawy:

: 1-10 dni

Koszt dostawy:

Przy zakupie do 1000,00zł koszt dostawy 36,00zł

Dostawa gratis powyżej 1000,00 zł 

 

WARUNKI REALIZACJI:

-) Dostawa zgodnie z treścią regulaminu, jest ograniczona do terytorium Polski.

MOŻLIWE METODY PŁATNOŚCI:

-) Dla placówek budżetowych - odroczony termin płatności

-) Dla pozostałych Klientów - przedpłata

UWAGA: z racji, iż nasz sklep skupia się na tworzeniu ofert indywidualnych, koszt dostawy przy konkretnych wycenach może ulec obniżeniu lub zmienieniu na darmowy. W tym przypadku prosimy zawsze o kontakt.

 

UWAGA: w terminach zmożonych zamówień (np. październik-grudzień) lub w sytuacji chwilowego braku produktów, termin dostawy może ulec zmianie, wtedy zawsze kontaktujemy się w celu poinformowania.

Aby sprawdzić dostępność lub dokładny termin prosimy o kontakt.

Kontakt w sprawie produktu

Współadministratorami Państwa danych osobowych są MasterEdukacja.pl Łukasz Okoń oraz MasterEdukacja.pl Paulina Okoń, Mączniki, ul. Aleja Rzekty 77, 63-460 Nowe Skalmierzyce. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych mogą Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności. na temat zasad przetwarzania danych osobowych.

pola oznaczone (*) są obowiązkowe