- Obniżka
mTalent- ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE II
- Obniżka
www.MasterEdukacja.pl to sprawdzony Partner i pewność zakupów – posiadamy wieloletnie doświadczenie.
Jesteśmy Laureatem rankingu E-Gazela Biznesu.
Według rankingu magazynu PULS BIZNESU, znajdujemy się na 16 pozycji wśród najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w Polsce.
Jesteśmy:
Działamy od 2008 roku!
Napisz biuro@masteredukacja.pl
Zadzwoń: 790 869 086
czas trwania licencji:
offline (pendrive) - licencja otwarta (na dowolną ilość użytkowników i urządzeń) i bezterminowa (bez konieczności używania internetu).
online (unikatowy kod do educhmury) licencja 1-stanowiskowa i na okres 5 lat (wymagany dostęp do internetu)
wiek uczniów: 6 - 10 lat
Długopis 3D jest doskonałym narzędziem dla dzieci z ADHD do nauki cierpliwości. Zmieniając rysunki w przestrzenne obiekty, rozwija u dzieci wyobraźnię przestrzenną.
Zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) to neurorozwojowe zaburzenia psychiczne z deficytem uwagi oraz brakiem koncentracji uwagi. Objawia się nadpobudliwością, hiperaktywnością , nadpobudliwością ruchową lub impulsywnością. Zazwyczaj przed ukończeniem przez dziecko 5. roku życia można już zauważyć pierwsze symptomy ADHD.
Zaburzenia związane z ADHD diagnozuje się u ok. 6-7% dzieci w wieku wczesnoszkolnym*.
ADHD diagnozowane jest częściej u chłopców objawiając się głównie porywczością oraz nadruchliwością .W przypadku dziewczynek pojawiają się zaburzenia uwagi i koncentracji.
Praca z dzieckiem z ADHD dotyczy wszystkich nauczycieli, którzy mają dzieci z ADHD w grupie, nie tylko specjalistów/terapeutów
Lekceważenie problemu może w przyszłości wpływać na funkcjonowanie dziecka i przejawiać się np. trudnościami w szkole, słabszymi wynikami czy odrzuceniem przez rówieśników. Niestosowanie terapii może powodować problemy emocjonalne, obniżenie poczucia własnej wartości oraz nieprawidłowo utrwalone role w grupie rówieśniczej.
Zajęcia terapeutyczne najlepiej jest wprowadzić od 5. roku życia dziecka ze względu na neuroplastyczność mózgu.
Terapie dzieci z ADHD należy zacząć od wzmocnienia reakcji hamowania oraz podnoszenia progu frustracji. Kolejnym lub równoległym etapem powinna być praca nad poszerzaniem świadomości w obszarze emocji oraz regulacji emocji i reakcji. Ponadto w czasie zajęć terapeutycznych należy wzmacniać procesy koncentracji uwagi. Ważnym etapem terapii jest praca nad gotowością dziecka do rezygnacji z własnych przyjemności na rzecz innych osób. Z pewnością należy wprowadzić treningi pamięci bezpośredniej.
MODUŁ 1 – HAMOWANIE REAKCJI – ćwiczenia i zadania uczące reakcji hamowania. Od technik zadaniowych do gier, które odraczają gratyfikację celu, z uwzględnieniem systemów żetonowych. Przede wszystkim celem nadrzędnym jest uczenia dziecka czekania, odroczenia swojej reakcji zamiast reakcji na „tu i teraz”.
MODUŁ 2 – KONTROLA WŁASNYCH EMOCJI „PANOWANIE NAD SOBĄ” – zadania i gry związane z szeroko pojętą inteligencją emocjonalną. Zadania symulacyjne, bajki, sytuacje społeczne, komiksy społecznych wzmacniające kompetencje dziecka w obszarze identyfikowania emocji, ich funkcji, zachowań zastępczych, technik relaksacji oraz reakcji sytuacyjnych.
MODUŁ 3 – KONCENTRACJA UWAGI MIMO DZIAŁANIA DYSTRAKTORÓW – zadania, ćwiczenia i gry wzmacniające koncentrację uwagi z uwzględnieniem kontrolowanej dekoncentracji oraz przerzutności uwagi.
MODUŁ 4 – GOTOWOŚĆ DO POŚWIĘCEŃ NA RZECZ NADRZĘDNEGO CELU – zadania, gry, ćwiczenia do wykorzystania w pracy grupowej, indywidualnej lub z zespołem klasowym. Ich celem jest praca nad egocentryczną postawą dziecka z ADHD z uwzględnieniem takich postaw pożądanych jak empatia oraz identyfikowanie potrzeb innych. Ponadto zadania, które będą polegały na rezonowaniu neuronów lustrzanych odpowiedzialnych za postawy współpracy.
MODUŁ 5 – PAMIĘĆ OPERACYJNA (AKTYWOWANA „TU” I „TERAZ) – zadania, ćwiczenia i gry rozwijające pamięć roboczą (bezpośrednią) oraz pamięć słuchową i zadaniową. Celem tych zadań jest korelacja ćwiczeniowa w obszarze procesów poznawczych.
Autorka ćwiczeń
MONIKA BEKKER-GOSKA
Wspaniały pedagog, na co dzień pracująca jako terapeuta, z ogromnymi sukcesami w pracy z dziećmi mającymi trudności w nauce. Specjalistka z długoletnią praktyką. Magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, oligofrenopedagog, coach, neurodydaktyk. Pracuje w ośrodku rehabilitacyjnym oraz w prywatnym centrum medycznym z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności, szczególnie z dziećmi z problemami szkolnymi i emocjonalnymi. Ponadto prowadzi szkolenia dla kadry oświatowej oraz warsztaty dla rodziców. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych.
Terminy dostawy:
: 1-10 dni
Koszt dostawy:
Przy zakupie do 1000,00zł koszt dostawy 36,00zł
Dostawa gratis powyżej 1000,00 zł
WARUNKI REALIZACJI:
-) Dostawa zgodnie z treścią regulaminu, jest ograniczona do terytorium Polski.
MOŻLIWE METODY PŁATNOŚCI:
-) Dla placówek budżetowych - odroczony termin płatności
-) Dla pozostałych Klientów - przedpłata
UWAGA: z racji, iż nasz sklep skupia się na tworzeniu ofert indywidualnych, koszt dostawy przy konkretnych wycenach może ulec obniżeniu lub zmienieniu na darmowy. W tym przypadku prosimy zawsze o kontakt.
UWAGA: w terminach zmożonych zamówień (np. październik-grudzień) lub w sytuacji chwilowego braku produktów, termin dostawy może ulec zmianie, wtedy zawsze kontaktujemy się w celu poinformowania.
Aby sprawdzić dostępność lub dokładny termin prosimy o kontakt.