- Obniżka
Go Sense. Funkcje wzrokowe
- Obniżka
www.MasterEdukacja.pl to sprawdzony Partner i pewność zakupów – posiadamy wieloletnie doświadczenie.
Jesteśmy Laureatem rankingu E-Gazela Biznesu.
Według rankingu magazynu PULS BIZNESU, znajdujemy się na 16 pozycji wśród najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w Polsce.
Jesteśmy:
Działamy od 2008 roku!
Napisz [email protected]
Zadzwoń: 790 869 086
czas trwania licencji:
offline (pendrive) - licencja otwarta (na dowolną ilość użytkowników i urządzeń) i bezterminowa (bez konieczności używania internetu).
wiek uczniów: 6 - 10 lat
Zestaw Eduterapeutica lux ADHD zawiera:
· 105 ćwiczeń multimedialnych na pendrive,
· 178 kart pracy wydrukowanych i w programie, utrwalają ćwiczenia multimedialne,
· 5 kart pracy do scenariuszy zajęć integracyjnych,
· 14 kart pracy do budowania samooceny ucznia,
· poradnik ze scenariuszami zajęć dla nauczyciela,
· długopis 3D Banach z kartami pracy oraz materiałem do tworzenia modeli.
Długopis 3D zmienia rysunki w przestrzenne obiekty. Dla dzieci z ADHD szczególnie przydatny, ponieważ uczy cierpliwość oraz rozwija wyobraźnię przestrzenną.
Program przeznaczony jest do prowadzenia zajęć i terapii z dziećmi:
· ze zdiagnozowanym ADHD,
· z symptomami zachowań bez diagnozy,
· z wysoko reaktywnymi,
· z trudnościami emocjonalnymi,
· z problemami w koncentrowaniu się.
Korzyści dla nauczyciela, nauczyciela specjalisty, terapeuty:
· w łatwy sposób dopasujesz ćwiczenia do rozwoju dziecka,
· zaoszczędzisz czas dzięki gotowym kartom pracy,
· poprowadzisz atrakcyjne zajęcia terapeutyczne z długopisem 3D oraz ciekawymi grami multimedialnymi,
· zaangażujesz dzieci w zajęcia urozmaiconymi ćwiczeniami,
· zintegrujesz dzieci z ADHD z innymi dziećmi,
· osiągniesz widoczne efekty terapii.
Korzyści dla dziecka:
· rozwinie umiejętność kontrolowania dekoncentracji,
· nauczy się panować nad emocjami w sytuacjach trudnych,
· rozwinie procesy poznawcze istotne podczas uczenia się,
· chętnie będzie uczestniczyć w terapii, dzięki ciekawym i urozmaiconym grom i zabawom.
Rośnie liczba zdiagnozowanych dzieci z ADHD
Zespół nadpobudliwości psychoruchowej, w skrócie ADHD, to neurorozwojowe zaburzenia psychiczne powodujące deficyty uwagi, hiperaktywność, nadpobudliwość ruchową lub impulsywność. Pierwsze symptomy ADHD można zauważyć dość wcześnie – zazwyczaj przed ukończeniem przez dziecko 5. roku życia.
ADHD jest rozpoznawalne u 6–7% dzieci w wieku wczesnoszkolnym*.
Dzieci z ADHD a otoczenie
Praca z dzieckiem z ADHD dotyczy wszystkich nauczycieli, nie tylko specjalistów. Dostosowanie się do potrzeb reaktywnych dziecka z ADHD wymaga ujednoliconych reakcji najbliższego środowiska, w tym nauczycieli. Dzieci z tego rodzaju dysfunkcją w dużej mierze warunkują swoje zachowania w sposób behawioralny.
Terapia jest konieczna
ADHD występuje częściej u chłopców a główne objawy to porywczość oraz nadruchliwość. Natomiast u dziewczynek przeważają zaburzenia uwagi i koncentracji.
Ignorowanie problemu może mieć negatywne konsekwencje, takie jak np. trudności w szkole i słabsze wyniki czy odrzucenie przez rówieśników. Te z kolei mogą powodować obniżenie poczucia własnej wartości i problemy emocjonalne. Rezygnacja z terapii może nasilać u dziecka symptomy wysokiej reaktywności, atawistyczne reagowanie oraz negatywnie utrwalone role w grupie rówieśniczej.
Skutecznie, czyli od czego rozpocząć terapię
Tryb terapeutyczny jest najbardziej pożądany od 5. roku życia dziecka z uwagi na neuropatyczność mózgu. Komplementarność działań zapewnia skuteczny proces terapeutyczny.
Terapia dziecka z ADHD powinna zaczynać się od wzmocnienia reakcji hamowania, podnoszenia progu frustracji. Kolejnym lub równoległym etapem powinna być praca nad poszerzaniem świadomości w obszarze emocji, reakcji emocjonalnych oraz regulacji emocji i reakcji. Ponadto ważne również jest wzmacnianie procesów koncentracji uwagi. Ważnym etapem terapii jest także praca nad gotowością dziecka do rezygnacji z własnych przyjemności i celów na rzecz innych osób. Konieczne są także treningi pamięci bezpośredniej/roboczej.
Ćwiczenia multimedialne skoncentrowane są w 5 obszarach stymulacyjnych:
MODUŁ 1 – HAMOWANIE REAKCJI – ćwiczenia i zadania uczące reakcji hamowania. Od technik zadaniowych do gier, które odraczają gratyfikację celu, z uwzględnieniem systemów żetonowych. Celem nadrzędnym jest uczenie dziecka czekania, odroczenia swojej reakcji zamiast reakcji na „tu i teraz”.
MODUŁ 2 – KONTROLA WŁASNYCH EMOCJI „PANOWANIE NAD SOBĄ” – zadania i gry związane z szeroko pojętą inteligencją emocjonalną. Zadania symulacyjne, bajki, sytuacje społeczne, komiksy społeczne wzmacniające kompetencje dziecka w obszarze identyfikowania emocji, ich funkcji, zachowań zastępczych, technik relaksacji oraz reakcji sytuacyjnych.
MODUŁ 3 – KONCENTRACJA UWAGI MIMO DZIAŁANIA DYSTRAKTORÓW – zadania, ćwiczenia i gry wzmacniające koncentrację uwagi z uwzględnieniem kontrolowanej dekoncentracji oraz przerzutności uwagi.
MODUŁ 4 – GOTOWOŚĆ DO POŚWIĘCEŃ NA RZECZ NADRZĘDNEGO CELU – zadania, gry, ćwiczenia do wykorzystania w pracy grupowej, indywidualnej lub z zespołem klasowym. Ich celem jest praca nad egocentryczną postawą dziecka z ADHD z uwzględnieniem takich postaw pożądanych, jak empatia oraz identyfikowanie potrzeb innych. Ponadto zadania, które będą polegały na rezonowaniu neuronów lustrzanych odpowiedzialnych za postawy współpracy.
MODUŁ 5 – PAMIĘĆ OPERACYJNA (AKTYWOWANA „TU” I „TERAZ) – zadania, ćwiczenia i gry rozwijające pamięć roboczą (bezpośrednią) oraz pamięć słuchową i zadaniową. Celem tych zadań jest korelacja ćwiczeniowa w obszarze procesów poznawczych.
Autorka ćwiczeń
MONIKA BEKKER-GOSKA
Magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, oligofrenopedagog, coach, neurodydaktyk, psycholog motywacji. Pracuje w ośrodku rehabilitacyjnym oraz w prywatnym centrum medycznym z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności, dziećmi z problemami szkolnymi i emocjonalnymi oraz z dorosłymi w obszarze samorozwoju. Ponadto prowadzi szkolenia dla kadry oświatowej oraz warsztaty dla rodziców. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych
Terminy dostawy:
: 1-10 dni
Koszt dostawy:
Przy zakupie do 1000,00zł koszt dostawy 36,00zł
Dostawa gratis powyżej 1000,00 zł
WARUNKI REALIZACJI:
-) Dostawa zgodnie z treścią regulaminu, jest ograniczona do terytorium Polski.
MOŻLIWE METODY PŁATNOŚCI:
-) Dla placówek budżetowych - odroczony termin płatności
-) Dla pozostałych Klientów - przedpłata
UWAGA: z racji, iż nasz sklep skupia się na tworzeniu ofert indywidualnych, koszt dostawy przy konkretnych wycenach może ulec obniżeniu lub zmienieniu na darmowy. W tym przypadku prosimy zawsze o kontakt.
UWAGA: w terminach zmożonych zamówień (np. październik-grudzień) lub w sytuacji chwilowego braku produktów, termin dostawy może ulec zmianie, wtedy zawsze kontaktujemy się w celu poinformowania.
Aby sprawdzić dostępność lub dokładny termin prosimy o kontakt.