• Obniżka
Multimedialna Katecheza - dzieci w wieku 5-9 lat (wersja offline/ na Pendrive)
  • Multimedialna Katecheza - dzieci w wieku 5-9 lat (wersja offline/ na Pendrive)
  • Multimedialna Katecheza - dzieci w wieku 5-9 lat (wersja offline/ na Pendrive)
  • Multimedialna Katecheza - dzieci w wieku 5-9 lat (wersja offline/ na Pendrive)
  • Multimedialna Katecheza - dzieci w wieku 5-9 lat (wersja offline/ na Pendrive)

Multimedialna Katecheza

Poprzednia cena 349,00 zł
315,00 zł Zniżka 34,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 315,00 zł
  • Dla placówek budżetowych wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności. Dla placówek budżetowych wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności.
  • Bezpieczne płatności i szyfrowany proces zamówienia Bezpieczne płatności i szyfrowany proces zamówienia
  • Lider rynku i nagradzany sprzedawca Lider rynku i nagradzany sprzedawca

liczba licencji:  3


czas trwania licencji: bezterminowa


wiek uczniów: 5 - 10 lat

Zastosowanie:Szkoła podstawowa, edukacja wczesnoszkolna

Dla kogo: Katecheci realizujący katechezę na poziomie edukacji wczesnoszkolnej, dzieci w wieku 5-9 lat 

Przedmiot: Religia katolicka

Liczba stanowisk: 3

Rozwiązanie posiada imprimatur przyznany przez Arcybiskupa Metropolity Gdańskiego Sławoja Leszka Głódzia

Multimedialna Katecheza to doskonały sposób na urozmaicenie lekcji religii na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Posiada imprimatur Arcybiskupa Metropolity Gdańskiego Sławoja Leszka Głódzia.

W prace nad programem zaangażowano dzieci, katechetów praktyków i ekspertów. Autorami katechez są: ks. Rafał Bednarczyk, ks. Dariusz Kurzydło, Dorota Sys, Mateusz J. Tutak z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Całość opiniował wizytator lekcji religii ks. Krzysztof Spławiński.

Produkt zawiera atrakcyjne dla uczniów animacje, pokazy zdjęć, minigry, symulacje, ćwiczenia interaktywne oraz recytowane modlitwy i pieśni karaoke. W nauce towarzyszą dzieciom interaktywni bohaterowie, których postacie zaprojektowano tak, aby uczyły tolerancji i szacunku dla innych. Tematem Multimedialnej Katechezy są zagadnienia, które powinien znać każdy młody człowiek, np. jak przebaczać innym, dziękować i przepraszać oraz jak zostać świadomym i szczęśliwym członkiem wspólnoty Kościoła.

 

Multimedialna Katecheza to pomoc dydaktyczna, która:

  • zawiera 42 angażujące uczniów lekcje – 399 ekranów do wyświetlania na tablicach interaktywnych,
  • zwiększa zaangażowanie uczniów, motywuje i zachęca do nauki,
  • ułatwia katechecie pracę, oszczędza jego czas i daje satysfakcję zawodową,
  • zapewnia wysoką jakość merytoryczną.
  • oferuje zestawy tradycyjnych kart pracy o zróżnicowanym poziomie trudności.
  • zawiera treści, które powinno znać dziecko przystępujące do Pierwszej Komunii Świętej.
  • jest prosta w obsłudze, zapewnia komfortową pracę.

Produkt umieszczony został na pendrive’ie i po jednorazowym zainstalowaniu może być swobodnie używany przez katechetę na komputerze bez konieczności podłączenia do internetu. Posiada licencję bezterminową na 1 stanowisko.

Przewodnikami w kolejnych tematach Multimedialnej katechezy są animowani bohaterowie, uczący tolerancji i szacunku wobec innych. Za poprawne wykonywanie zadań i wytrwałość uczniowie otrzymują specjalne nagrody. Zawartość programu przygotowano zgodnie z Nową Podstawą Programową Katechezy Kościoła Katolickiego w Polsce.

Wymagania

• System operacyjny: Microsoft Windows 7 SP1, Windows 8.x, Windows 10 
• Procesor: co najmniej Intel Core2Quad Q6600 @2.40 GHz lub odpowiednik AMD
• Pamięć RAM: co najmniej 4 GB
• Karta graficzna: ze wsparciem dla DirectX11 oraz pamięcią 1024 MB (odpowiednik Nvidia Geforce GTX 650 lub lepsza)
• Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 9.0c• Wymagana ilość wolnego miejsca na dysku twardym: 2 GB

Nagrody

Produkt nagrodzony Feniksem 2014 w kategorii Multimedia

wyróżniony Brązowym Godłem w kategorii QI Product - Produkt Najwyższej Jakości w 2016

Spis treści

Multimedialna Katecheza zawiera 42 rozbudowane tematy ujęte w 4 rozdziały: 
- Dzieło stworzenia, grzech i zapowiedź zbawienia 
- Pan Jezus wypełnia obietnicę zbawienia ludzi 
- Kościół wspólnotą zjednoczoną miłością i sakramentami 
- Msza Święta

I. DZIEŁO STWORZENIA, GRZECH I ZAPOWIEDŹ ZBAWIENIA

 

    

 

 1. Bóg mówi

Uczeń:
- wie, że w Piśmie Św. zapisane są słowa Pana Boga;
- stara się z szacunkiem traktować Pismo Święte;
- rozumie, że gdy Bóg mówi, człowiek stara się słuchać sercem;
- wie, że słuchanie wymaga uwagi i ciszy;
- wie co pomaga, a co przeszkadza człowiekowi w rozmowie z Bogiem;
- uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem
     

 

2. Zerwana przyjaźń

Uczeń:
- wie, że człowiek nie zawsze jest posłuszny Bogu i czyni zło;
- umie dostrzegać różnicę między dobrem i złem;
- stara się pielęgnować przyjaźń z drugim człowiekiem i z Panem Bogiem;
- wie, co buduje przyjaźń człowieka z Panem Bogiem, a co ją niszczy;
- uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     

 

 3. Co było na początku

Uczeń:
- wie, że Bóg stworzył świat;
- wie, co Bóg stworzył przez kolejne dni stworzenia;
- wie, że człowiek jest najpiękniejszym stworzeniem Boga;
- uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 4. Słucham Cię

 Uczeń:
- wie, że ludzie mówią o sobie ważne rzeczy i trzeba ich wysłuchać;
- próbuje z uwagą słuchać tego, co mówią inni i rozumieć ich intencje;
- wie, że ludzie są różni i że rządzą nimi różne emocje;
- wie, że Bóg mówi do nas poprzez mądrość innych ludzi;
- uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     

 

5. Być posłusznym jak Noe

 Uczeń:
- zna biblijną historię Noego i jego arki;
- wie, że Noe uchronił ludzi i przyrodę przed niszczącą siłą zła/grzechu;
- wie, że Noego ocaliła wiara i zaufanie Bogu;
- stara się ufać Bogu we wszystkim: być Mu posłusznym;
- wie, co ludzie zabierają ze sobą na spotkanie z Panem Bogiem w kościele;
- uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 6. Być wiernym jak Abraham

 Uczeń:
- zna historię Abrahama i jego ofiary;
- wie, że Abraham jest ojcem wiary dla każdego człowieka;
- wie, że wiara wymaga próby;
- naśladuje Abrahama, będąc posłusznym i wiernym Bogu;
- potrafi nazwać cechy, którymi odznaczał się Abraham;
- uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 7. Być przyjacielem jak Mojżesz                        

 Uczeń:
- wie, że Mojżesz wyprowadził Izraelitów z niewoli w Egipcie;
- wie, że przyjaźń Mojżesza z Bogiem była źródłem wielu cudów, które się zdarzyły;
- zna najważniejsze wydarzenia z dziejów Mojżesza;
- potrafi wymienić cechy, jakie ma dobry przyjaciel;
- uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 8. Być cierpliwym jak Samuel

 Uczeń:
- zna historię Samuela;
- wie, że Samuel był chłopcem posłusznym i cierpliwym;
- stara się być cierpliwy dla innych;
- umie przygotować sobie miejsce do modlitwy;
- uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 9. Jezu, ufam Tobie

 Uczeń:
- zna przypowieść o zaginionej owcy;
- zna historię życia i objawień św. Faustyny;
- zna przesłanie płynące z objawień św. Faustyny;
- rozumie, że miłość Pana Boga do ludzi jest nieskończona;
- przyjmuje postawę zaufania Panu Bogu;
- uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 10. Boże drogowskazy

 Uczeń:
- wie, co to jest Dekalog;
- zna biblijną historię przekazania kamiennych tablic z Dekalogiem;
- rozumie znaczenie przykazań w życiu chrześcijanina;
- zna tekst sześciu prawd wiary.
     
 

 

 11. Rozmawiam z Bogiem

 Uczeń:
– wyjaśnia, że modlitwa to rozmowa z Bogiem;
- wymienia rodzaje modlitwy: prośby, przebłagania, dziękczynienia, uwielbienia;
- podaje przykłady modlitwy indywidualnej i wspólnotowej;
- własnymi słowami uzasadnia potrzebę modlitwy
     

 

 

   

II. PAN JEZUS WYPEŁNIA OBIETNICĘ ZBAWIENIA LUDZI

 

 

 12.Czekam na Ciebie

Uczeń:
– wie, że okres adwentu jest czasem oczekiwania na narodziny i przyjście Jezusa Chrystusa;
– zna wartość oczekiwania, czuwania, zasłuchania, cierpliwości;
– wie, czym są: lampion, kalendarz i wieniec adwentowy;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem
     
 

 

 13. Bóg się rodzi

 Uczeń:
– zna biblijną historię narodzin Chrystusa;
– wie, na czym polega istota świętowania;
– przygotowuje się do aktywnego udziału w świętowaniu związanym z różnymi okazjami;
– rozumie znaczenie symboli bożonarodzeniowych;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     

 

14. Idę Drogą Krzyżową

Uczeń:
– zna wydarzenia związane z męką i śmiercią Chrystusa;
– potrafi wymienić poszczególne stacje drogi krzyżowej;
– rozumie istotę i znaczenie ofiary Jezusa na krzyżu;
– pragnie uczestniczyć w nabożeństwach drogi krzyżowej;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 15. Śpiewam Królowi hosanna

 Uczeń:
– wie, na pamiątkę jakiego wydarzenia obchodzona jest Niedziela Palmowa;
– zna biblijną historię triumfalnego wjazdu Jezusa do Jerozolimy;
– uznaje Jezusa jako Króla serc wszystkich ludzi;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 16. Alleluja, Jezus żyje!

 Uczeń:
– wie, że Jezus został ukrzyżowany, złożony do grobu i trzeciego dnia zmartwychwstał;
– zna symbol zmartwychwstałego Jezusa – paschał;
– rozumie istotę świętowania świąt Wielkiej Nocy;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 17. Bóg mówi: kochaj!

 Uczeń:
– zna treść przykazania miłości Boga i bliźniego;
– rozumie znaczenie przykazania miłości;
– przyjmuje postawę miłości wobec Boga i drugiego człowieka;
– zna teksty aktów wiary, nadziei i miłości.
     
 

 

 18. Znak krzyża

 Uczeń:
– potrafi poprawnie wykonać znak krzyża;
– wie, że ten znak znajduje się w wielu ważnych dla nas miejscach;
– wymienia trzy Osoby Boskie
– potrafi motywować się do otaczania tego znaku szczególnym szacunkiem;
– uczy się tekstu piosenki oraz wychwalać Pana Boga  śpiewem.
     

 

 19.Mówię do Boga: Tato!

 Uczeń:
– poprawnie odmawia z pamięci modlitwę "Ojcze Nasz";
– stwierdza, że Bóg jest Ojcem wszystkich ludzi;
– śpiewem wyraża radość z posiadanej godności dziecka Bożego;
– uczy się tekstu piosenki, jak wychwalać Pana śpiewem.
     
 

 

  20. U Jezusa w domu

 Uczeń:
– wie, że Jezus miał kochającą rodzinę;
– wie, że w każdej rodzinie wszyscy troszczą się o siebie i sobie nawzajem pomagają;
– stara się podejmować z ochotą swoje obowiązki domowe;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 21. Jak przeżyć Wielki Post?

 Uczeń:

– zna podstawowe terminy związane z Wielkim Postem;
– rozumie znaczenie czasu przygotowania do Świąt Wielkanocnych;
– podejmuje wyrzeczenia i postanowienia wielkopostne;
– zna na pamięć siedem grzechów głównych

     
 

 

 22. Łzy św. Piotra

 Uczeń:
– wie, kim był św. Piotr;
– zna historię wyparcia się Jezusa przez św. Piotra;
– rozumie, na czym polegał grzech św. Piotra;
– wie, że Jezus przebacza ludziom grzechy;
– zna na pamięć tekst aktu żalu.
     
 

 

 23. Uczę się przebaczać

 Uczeń:
– potrafi powiedzieć, na czym polega droga przebaczenia;
– odróżnić przebaczenie od zapomnienia;
– rozumie, że w drodze przebaczenia potrzebne mu jest   wsparcie Boga i przyjaciół;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga   śpiewem
     
 

 

24. Uczę się przepraszać

 Uczeń:
– rozumie potrzebę przepraszania;
– wie, że gdy postąpi źle, powinien przeprosić odpowiednie osoby;
– stara się w przeprosinach zawrzeć słowa, które są dla drugiej osoby ważne;
– wie, że powinien dziękować Bogu;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 25. Uczę się dziękować

 Uczeń:
– rozumie, że wdzięczność jest postawą człowieka szlachetnego;
– stara się wyrażać wdzięczność adekwatnie do sytuacji;
– dziękuje Bogu za każdy dzień i dobro, które go spotkało;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 26. Wieeeeeelkie serce

 Uczeń:
– zna treść przypowieści o miłosiernym Samarytaninie;
– wie, kto jest jego bliźnim;
– przyjmuje postawę troski o innych;
– zna na pamięć tekst dwóch przykazań miłości.
     

 

 

   

III. KOŚCIÓŁ WSPÓLNOTĄ ZJEDNOCZONĄ MIŁOŚCIĄ I SAKRAMENTAMI

 

 

  27. Jestem dzieckiem Boga          

Uczeń:
– wie, że Jezus ustanowił sakrament chrztu świętego
– zna formułę sakramentu chrztu świętego;
– rozumie, jakie skutki duchowe przynosi przyjęcie tego  sakramentu;
– potrafi podejmować zadania chrześcijanina
     
 

 

 28. Rodzina Boża i jej dom 

 Uczeń:
– rozróżnia pojęcia: kościół jako budowla i Kościół jako  Rodzina Boża;
– zna podstawowe elementy wyposażenia świątyni;
– umie odpowiednio zachować się w kościele;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 29. Czy mogę Ci mówić: Mamo?

Uczeń:
– zna wydarzenia biblijne związane z postacią Maryi;
– rozumie znaczenie Maryi w dziele odkupienia;
– umie, że Maryja jest matką Jezusa i każdego wierzącego;
– zna modliwę "Zdrowaś Mario" i "Pod Twoją obronę..."

     
 

 

  30. Boży ochroniarz

 Uczeń:
– wie, że opiekuje się nim Anioł Stróż;
– zna modlitwę do Anioła Stróża;
– przyjmuje postawę współpracy ze swoim Aniołem Stróżem;
– zna treść modlitwy „Aniele Boży".
     
 

 

 31. Duch Miłości

 Uczeń:
– zna fragmenty Pisma Świętego związane z działaniem Ducha Świętego;
– zna symbole, za pomocą których przedstawiany jest Duch Święty;
– przyjmuje postawę otwartości na działanie Ducha Świętego;
     
 

 

 32. Źródła Bożego życia

 Uczeń:
– zna pojęcie sakramentu i potrafi wymienić 7 sakramentów;
– rozumie, że sakramenty zostały ustanowione przez Jezusa 
– formułuje osobistą modlitwę wdzięczności za dar sakramentów;
– zna na pamięć siedem sakramentów świętych.
     
 

 

 33. W niedzielę zawsze jest święto

 Uczeń:
– wie, dlaczego niedziela jest świętem dla każdego katolika;
– rozumie znaczenie prawdziwego świętowania Dnia Pańskiego;
– przyjmuje postawę świętowania w rodzinie;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 34. Dbam o mój Kościół 

 Uczeń:
– zna treść przykazań kościelnych;
– rozumie znaczenie poszczególnych przykazań kościelnych;
– przyjmuje postawę troski o Kościół;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 35. Bóg mi przebacza

 Uczeń:
– zna biblijną historię powrotu syna marnotrawnego;
– wie, czym jest sumienie i grzech;
– potrafi wyrażać żal za grzechy wobec Pana Boga;
– rozumie potrzebę przepraszania za grzechy;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 36. Pięć kroków do szczęścia 

 Uczeń:
– zna poszczególne warunki sakramentu pokuty;
– potrafi odnieść do siebie pytania rachunku sumienia;
– zna na pamięć tekst spowiedzi powszechnej
– wie, że poprzez ten sakrament odbudowujemy naszą 
miłość względem Boga zniszczoną przez grzech.
     
   37. I Ty możesz zostać świętym  Uczeń:
– potrafi powiedzieć, kim jest święty i błogosławiony;
– potrafi wymienić przykłady świętych i błogosławionych;
– rozumie, w jaki sposób człowiek staje się świętym;
– rozumie, że musi odkryć własną drogę do świętości;
– zna na pamięć tekst wspomnienia o zmarłych.
     

 

 

   

IV. MSZA ŚWIĘTA

 

 

 38. Na lekcji u Pana Boga

Uczeń:
– zna nazwy: lektorium (ambonka), lektor, lekcjonarz;
– wie, jaka jest kolejność czytań w trakcie liturgii Słowa Bożego;
– rozwija w sobie umiejętność słuchania Słowa Bożego;
– uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem.
     
 

 

 39. Poznaję życie Jezusa

 Uczeń:
– zna znaczenie słów: Ewangelia i ewangeliści;
– wie, kim byli redaktorzy poszczególnych Ewangelii;
– potrafi interpretować słowa Ewangelii jako Słowo Życia;
– wyjaśnia, co stanowi temat główny Ewangelii
     
 

 

  40. Symbol wiary

 Uczeń:
– zna treść wyznania wiary i rozumie jej sens;
– wie, że wiara pozwala nam na wejście we wspólnotę Kościoła 
– potrafi łączyć wyznanie wiary ze swoją podstawą życiową;
– zna na pamięć tekst modlitwy "Credo".
     
 

 

 41. Tajemnica naszej wiary 

 Uczeń:
– zna znaczenie słowa ofiarowanie;
– wie, że Jezus ofiarował się za nas swojemu Ojcu;
– rozwija w sobie umiejętność ofiarowywania darów Panu Bogu i ludziom;
– podejmuje wysiłek naśladowanie Jezusa w ofiarowywaniu się dla innych
– potrafi wymienić z pamięci cnoty Boskie i cnoty główne.
     
 

 

 42. Chleb z nieba

 Uczeń:
– zna znaczenie chleba w kulturze polskiej (europejskiej);
– wie, że za chleb trzeba być wdzięcznym Bogu;
– wie, że w czasie Mszy Jezus staje się obecny pod postacią chleba i wina
– umie przygotować się duchowo na przyjęcie Jezusa w Komunii Świętej;

WYMAGANIA TECHNICZNE :

Desktop:
• Windows 7/8/10 - wersje 32 i 64 bit (z przeglądarką internetową IE/Microsoft Edge)
• Procesor 2,4 GHz
• 4 GB pamięci RAM
• 4 GB miejsca na dysku twardym
• Karta graficzna obsługująca rozdzielczość ekranu 1024x768
• Karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami
• Mysz lub inne urządzenie wskazujące
• Port USB 2.0/3.0

Terminy dostawy:

: 1-10 dni

Koszt dostawy:

Przy zakupie do 1000,00zł koszt dostawy 36,00zł

Dostawa gratis powyżej 1000,00 zł 

 

WARUNKI REALIZACJI:

-) Dostawa zgodnie z treścią regulaminu, jest ograniczona do terytorium Polski.

MOŻLIWE METODY PŁATNOŚCI:

-) Dla placówek budżetowych - odroczony termin płatności

-) Dla pozostałych Klientów - przedpłata

UWAGA: z racji, iż nasz sklep skupia się na tworzeniu ofert indywidualnych, koszt dostawy przy konkretnych wycenach może ulec obniżeniu lub zmienieniu na darmowy. W tym przypadku prosimy zawsze o kontakt.

 

UWAGA: w terminach zmożonych zamówień (np. październik-grudzień) lub w sytuacji chwilowego braku produktów, termin dostawy może ulec zmianie, wtedy zawsze kontaktujemy się w celu poinformowania.

Aby sprawdzić dostępność lub dokładny termin prosimy o kontakt.

Kontakt w sprawie produktu

Współadministratorami Państwa danych osobowych są MasterEdukacja.pl Łukasz Okoń oraz MasterEdukacja.pl Paulina Okoń, Mączniki, ul. Aleja Rzekty 77, 63-460 Nowe Skalmierzyce. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych mogą Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności. na temat zasad przetwarzania danych osobowych.

pola oznaczone (*) są obowiązkowe