- Obniżka
LaboLAB moduł STRUKTURY ROŚLIN I ZWIERZĄT
- Obniżka
www.MasterEdukacja.pl to sprawdzony Partner i pewność zakupów – posiadamy wieloletnie doświadczenie.
Jesteśmy Laureatem rankingu E-Gazela Biznesu.
Według rankingu magazynu PULS BIZNESU, znajdujemy się na 16 pozycji wśród najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w Polsce.
Jesteśmy:
Działamy od 2008 roku!
Napisz [email protected]
Zadzwoń: 790 869 086
liczba licencji: szkolna- cała szkoła
czas trwania licencji: bezterminowa
wiek uczniów: klasa 4-8
moduł MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH
Zachęcamy do obejrzenia filmu prezentującego serię LaboLAB: SZKOLNE LABORATORIA:
W ramach pracy z modułem MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH uczniowie poznają różnorodność form życia w ekosystemach oraz unikalność sposobów podtrzymania tych form życia. Dowiadują się, że w ekosystemie istnieją siedliska tworzone przez czynniki biotyczne i abiotyczne. Na tym etapie uczniowie powinni już wiedzieć, że wszystkie żywe istoty wymagają tych samych podstawowych zasobów: żywności, wody, schronienia i powietrza. Poszerzeniem tej wiedzy będzie dyskusja o interakcjach, jakie występują, gdy czynniki biotyczne konkurują o uzyskanie tych zasobów.
Uczniowie dyskutują, jak czynniki biotyczne zależą od czynników abiotycznych, takich jak Słońce, woda i powietrze oraz od innych czynników biotycznych, w tym roślin i zwierząt, umożliwiając im wzrost, reprodukcję i przetrwanie.
Poprzez sześć serii działań badawczych uczniowie badają ruch materii oraz obieg energii w ekosystemie. W miarę realizowania tych działań za pomocą takich modeli, jak: sieci pokarmowe, piramidy żywieniowe i eko-kolumny, coraz lepiej rozumieją zjawiska: konkurencji, współzależności i sfer Ziemi.
Na koniec pracy z modułem omawiają wpływ człowieka na ekosystem oraz możliwe sposoby ochrony środowiska naturalnego.
Wyposażenie zestawu w substancje, preparaty oraz przyrządy do doświadczeń oraz wykorzystanie dostępnych w nim zasobów interaktywnych, pozwoli Nauczycielowi zarówno podczas lekcji przyrody w kl.4 jak i biologii w kl. 5-8 szkoły podstawowejzrealizować w formie eksperymentów uczniowskich zagadnienia nowej podstawy programowej, a w szczególności treści nauczania takie jak:
a) bakterie (miejsce występowania, czynności życiowe, znaczenie w przyrodzie i dla człowieka)
b) różnorodność i jedność roślin (tkanki roślinne i ich funkcje; rośliny okrytonasienne- formy morfologiczne, budowa i modyfikacje korzeni, łodygi, liści; doświadczenia pokazujące wpływ czynników środowiska na proces kiełkowania; znaczenie roślin okrytonasiennych w przyrodzie i dla człowieka;
c) grzyby (środowisko życia; oddychanie, odżywianie; znaczenie grzybów w przyrodzie i dla człowieka)
d) różnorodność i jedność świata zwierząt (tkanki zwierzęce i ich funkcje; pierścienice, stawonogi, mięczaki-środowisko i tryb życia, cechy morfologiczne, cechy wspólne oraz znaczenie w przyrodzie i dla człowieka; gady jako zwierzęta zmiennocieplne; ptaki i ssaki jako zwierzęta stałocieplne, ich cechy morfologiczne i różnorodność środowisk życia; różnorodność zwierząt kręgowych)
Moduł MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH wyposażony jest w wystarczającą ilość potrzebnych dla całej klasy substancji i przyborów pozwalających na wielokrotne wykonywanie bezpiecznych doświadczeń i eksperymentów w zespołach uczniowskich (w klasie do 30 uczniów)
Zawiera także szczegółowe opisy doświadczeń pozwalające na przeprowadzenie z uczniami 21 sesji badawczych
(czas trwania jednej sesji: od 30 do 60 minut)
Cytując nową podstawę programową „W pozyskiwaniu niezbędnych informacji, wykonywaniu obliczeń, interpretowaniu wyników i wreszcie rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów metodą projektu edukacyjnego, bardzo pomocnym narzędziem może być komputer z celowo dobranym oprogramowaniem oraz dostępnymi zasobami cyfrowymi”
W związku z powyższym integralną część modułu MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH stanowi multimedialna baza wiedzy zawierająca materiały cyfrowe dla uczniów i nauczyciela:
- atrakcyjne symulacjeprzedstawiające zjawiska,
- multimedialne podręczniki ucznia w przystępny sposób tłumaczące analizowane podczas eksperymentów zjawiska,
- multimedialne karty pracy i obserwacji do eksperymentów,
- multimedialne ćwiczenia,
- testy sprawdzające zdobytą wiedzę,
- scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi, w których nauczyciele znajdą m.in.:
- informacje jak się przygotować;
- informacje jak wprowadzić uczniów w zagadnienia;
- opis materiałów potrzebnych do sesji (zarówno multimedia, jak i podręczniki oraz materiały z zestawu);
- szczegóły dotyczące tego, jak powinien wyglądać przebieg sesji (wraz z podpowiedziami dodatkowych działań dla uczniów z trudnościami);
- pracę domową dla uczniów.
Materiał interaktywny zawierający około 100 ekranów multimedialnych, świetnie nadaje się zarówno do pracy grupowej na tablicach interaktywnych, jak i indywidualnej na tabletach, smartfonach lub komputerach (systemy Windows, Android, iOS).
Moduł MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH zawiera pomoce do eksperymentów znajdujące się na liście pomocy wyposażenia pracowni przyrodniczych rekomendowanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej
WYKAZ ZAWARTOŚCI ZESTAWU :
l.p. |
nazwa |
ilość |
1 |
- przewodnik metodyczny dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej |
1 |
2 |
- scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi |
1 |
3 |
- drukowane materiały dla uczniów o zróżnicowanym poziomie |
1 |
4 |
- dostęp do materiałów cyfrowych (atrakcyjne symulacje, ćwiczenia, testy, podręczniki multimedialne) dla uczniów i nauczyciela |
licencja szkolna, bezterminowa |
5 |
- duże wypluwki sowy zawierające m.in. niestrawione resztki pokarmu (pazury , dzioby) |
15 |
6 |
- kleszczyki plastikowe (dł. 13 cm) |
16 |
7 |
- rękawiczki jednorazowe, polietylenowe |
100 |
8 |
- lupy |
16 |
9 |
- plastikowe butelki ze spryskiwaczem do zraszania |
4 |
10 |
- nasiona rzodkiewki |
2 |
11 |
- gleba doniczkowa (poj. 17 L ) |
1 |
12 |
- nawóz w płynie (poj. 250 ml) |
1 |
13 |
- czerwona glina (waga 3,5 kg) w plastikowym wiaderku |
1 |
14 |
- piasek akwariowy (waga 2,2 kg) |
1 |
15 |
- żwir akwariowy (waga 2,3 kg) |
1 |
16 |
- organiczny, bezwonny pokarm dla ryb (waga 2 kg) |
1 |
17 |
- sól (waga 700 g) |
1 |
18 |
- duże, metalowe spinacze do dokumentów, (dł. 2,5 cm) |
24 |
19 |
- kartki (7,5x12 cm) |
100 |
20 |
- bawełniany knot, sznurek (dł. 10 cm) |
20 |
21 |
- cienki, mocny sznurek (dł. 60 m) |
8 |
22 |
- woreczki foliowe "strunowe" (30x38 cm) |
10 |
23 |
- pojemnik plastikowy (poj. 500 ml) |
16 |
24 |
- zamykany plastikowy pojemnik z otworem na dnie (poj. 230 ml) |
20 |
25 |
- kubek plastikowy (poj. 300 ml ) |
25 |
26 |
- plastikowy pojemnik ( poj. 3,5 L ) |
1 |
27 |
- plansza " Sieci i łańcuchy pokarmowe" 70x100 cm |
1 |
28 |
- plansza " Ptaki drapieżne/ Sowy" 70x100 cm |
1 |
29 |
- plansza dydaktyczna "Metoda badawcza" |
1 |
30 |
- duża, wytrzymała skrzynia (tworzywo sztuczne 50x60x30 cm) |
1 |
Cechą wyróżniającą proponowane rozwiązanie spośród ofert wyposażenia pracowni szkolnej jest fakt, ze każdy moduł LaboLAB zawiera:
odpowiednio przygotowane, uzupełniające pracę badawczą zasoby interaktywne
UWAGA !
Preparaty biologiczne dostępne w zestawie zostały przygotowane z użyciem opatentowanych odczynników od lat wykorzystywanych na amerykańskim rynku i pozwala na bezpieczne przeprowadzanie eksperymentów w szkole.
Przygotowane w ten sposób preparaty są:
są bezwonne (bez zapachu formaliny)
Terminy dostawy:
: 1-10 dni
Koszt dostawy:
Przy zakupie do 1000,00zł koszt dostawy 36,00zł
Dostawa gratis powyżej 1000,00 zł
WARUNKI REALIZACJI:
-) Dostawa zgodnie z treścią regulaminu, jest ograniczona do terytorium Polski.
MOŻLIWE METODY PŁATNOŚCI:
-) Dla placówek budżetowych - odroczony termin płatności
-) Dla pozostałych Klientów - przedpłata
UWAGA: z racji, iż nasz sklep skupia się na tworzeniu ofert indywidualnych, koszt dostawy przy konkretnych wycenach może ulec obniżeniu lub zmienieniu na darmowy. W tym przypadku prosimy zawsze o kontakt.
UWAGA: w terminach zmożonych zamówień (np. październik-grudzień) lub w sytuacji chwilowego braku produktów, termin dostawy może ulec zmianie, wtedy zawsze kontaktujemy się w celu poinformowania.
Aby sprawdzić dostępność lub dokładny termin prosimy o kontakt.