

www.MasterEdukacja.pl to sprawdzony Partner i pewność zakupów – posiadamy wieloletnie doświadczenie.
Jesteśmy Laureatem rankingu E-Gazela Biznesu.
Według rankingu magazynu PULS BIZNESU, znajdujemy się na 16 pozycji wśród najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w Polsce.
Jesteśmy:
Działamy od 2008 roku!
Napisz [email protected]
Zadzwoń: 790 869 086
Urządzenie do ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej wyposażone w specjalistyczne tarcze. Główna tarcza z kolorowymi figurami geometrycznymi wyposażona w szereg otworów przeznaczona do ćwiczeń statycznych z wykorzystaniem kolorowych linek i gumek oraz ćwiczeń dynamicznych z wykorzystaniem kolorowych kołeczków i obręczy. Dodatkowe kolorowe dwie tarcze spełniają funkcję treningu widzenia przestrzennego oraz służą do ćwiczenia poprawy akomodacji oka, wodzenia wzrokiem za nieruchomym punktem (fiksacja wzroku). Regulowana wysokość tarcz oraz kąt ich pochylenia umożliwia wykonywanie ćwiczeń osobom o różnym wzroście. Do zestawu dołączony jest opis ćwiczeń przygotowanych przez terapeutę pedagogicznego.
Rotator S - Trzy rodzaje tarcz o średnicy 50 cm, zestaw kołeczków wraz z pojemnikiem, zestaw sznureczków, zestaw gumek, zestaw kołeczków do gumek, zestaw obręczy, zestaw ćwiczeń, statyw, zasilacz wraz z transformatorem zapewniającym bezpieczeństwo pracy, instrukcję obsługi w języku polskim, roczną gwarancję producenta.
Rotator M/S jest urządzeniem niskoprądowym, bezpiecznym w użytkowaniu. Posiada certyfikat CE.
WSPOMAGANE FUNKCJE, OBSZARY i PROCESY POZNAWCZE |
CELE SZCZEGÓŁOWE |
---|---|
UWAGA |
Kształtowanie koncentracji uwagi. Usprawnianie Usprawnianie uwagi słuchowej (wysokość dźwięku, intonacja). |
PAMIĘĆ |
Kształtowanie pamięci krótkotrwałej. Wspomaganie rozwoju pamięci sekwencyjnej, słuchowej i wzrokowej. |
ANALIZATORY: |
Integracja percepcyjno - motoryczna. |
a) słuchowy |
Kształtowanie umiejętności kodowania i dekodowania informacji. Usprawnianie analizy i syntezy słuchowej. |
b) wzrokowy |
Kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej. Kształtowanie analizy i syntezy wzrokowej. |
c) kinestetyczno-ruchowy |
Wspomaganie i usprawnianie rozwoju motoryki małej (nadgarstek, palce dłoni). Kształtowanie chwytu pęsetowego (nadgarstek, palce dłoni). Wspomaganie i usprawnianie rozwoju motoryki dużej (staw łokciowy, staw barkowy). Stymulowanie czucia głębokiego. Kształtowanie prawidłowego chwytu narzędzia pisarskiego. Usprawnianie planowania motorycznego (praksji). |
KOMPETENCJE MATEMATYCZNE |
Utrwalanie znajomości cyfr i liczb. Utrwalanie charakterystycznych cech i wzorów podstawowych figur geometrycznych. Kształtowanie orientacji przestrzennej. Kształtowanie umiejętności dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia. Kształtowanie umiejętności tworzenia rytmów. Kształtowanie reprezentacji ikonicznej. Wspomaganie rozwoju intuicji geometrycznych. |
Rotator S - przeznaczony do ćwiczeń z dziećmi i młodzieżą pod okiem specjalisty np.: terapeuty pedagogicznego, terapeuty SI. Wykorzystywany na zajęciach terapeutycznych w przedszkolach, szkołach podstawowych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych.
Praca z Rotatorem uzupełnia standardowe zajęcia prowadzone przez specjalistę. Doskonale sprawdza się w ćwiczeniach dysfunkcji grafomotorycznych człowieka. Oddziałuje jednocześnie na wzrok i układ propriocepcji. Obserwuje się duże zaangażowanie dzieci w ćwiczenia prowadzone na Rotatorze. Jak wskazują przeprowadzone przez nas testy, niektóre dzieci z trudnością koncentracji uwagi potrafią pracować z Rotatorem nawet 40 minut.
FILM INSTRUKTAŻOWY: