www.MasterEdukacja.pl to sprawdzony Partner i pewność zakupów – posiadamy wieloletnie doświadczenie.
Jesteśmy Laureatem rankingu E-Gazela Biznesu.
Według rankingu magazynu PULS BIZNESU, znajdujemy się na 16 pozycji wśród najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w Polsce.
Jesteśmy:
- Firmą rodzinną.
- Członkiem Zarządu Izby Gospodarczej.
- Wyróżniani m.in. przez Ministerstwo Gospodarki, Puls Biznesu.
- Czołowym Dystrybutorem w Polsce takich produktów jak:
- Monitory Interaktywne – następca tablic interaktywnych (zajmujemy 1 miejsce w Polsce w sprzedaży Lidera tego rynku)
- Podłogi interaktywne (zajmujemy 1 miejsce w Polsce w sprzedaży Lidera tego rynku)
- Programy multimedialne dla Szkół i Przedszkoli – (jesteśmy w pierwszej trójce w sprzedaży programów multimedialnych największych wydawnictw w Polsce)
Działamy od 2008 roku!
Napisz [email protected]
Zadzwoń: 790 869 086
SYMETRYCZNE LABIRYNTY
-
Dla placówek budżetowych wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności.
-
Bezpieczne płatności i szyfrowany proces zamówienia
-
Lider rynku i nagradzany sprzedawca
komplet: 7 różnych sztuk
SYMETRYCZNE LABIRYNTY
OPTOMETRYSTA, TERAPEUTA PEDAGOGICZNY, TERAPEUTA SI
Zestaw symetrycznych labiryntów do ćwiczenia koncentracji uwagi, ruchów konwergencyjnych i dywergencyjnych, współpracy obu półkul, fiksacji wzroku. Przeznaczone dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.
ZESTAW ZAWIERA:
Komplet siedmiu plansz labiryntów do ćwiczeń na stole.
ODBIORCY
Symetryczne Labirynty przeznaczone są do ćwiczeń pod okiem specjalisty np.: optometrysty, terapeuty pedagogicznego, terapeuty SI. Mogą być wykorzystywane na zajęciach w przedszkolach, szkołach podstawowych i gimnazjach, poradniach psychologiczno-pedagogicznych.
PRZEWAGI
Symetryczne Labirynty doskonale spełniając swoją terapeutyczną rolę są atrakcyjnym uzupełnieniem standardowych ćwiczeń.
WSPOMAGANE FUNKCJE, OBSZARY i PROCESY POZNAWCZE |
CELE SZCZEGÓŁOWE |
---|---|
UWAGA |
Kształtowanie koncentracji uwagi. Usprawnianie umiejętności wyodrębniania istotnych elementów z pola percepcyjnego i tłumienia elementów nieistotnych (uwaga wzrokowa). Kształtowanie zdolności zaangażowania się w analizę danego bodźca, a następnie przekierowania uwagi na inny bodziec. |
PAMIĘĆ |
Kształtowanie pamięci krótkotrwałej. Wspomaganie rozwoju pamięci sekwencyjnej, wzrokowej i ruchowej. |
ANALIZATORY: |
Integracja percepcyjno - motoryczna. |
a) wzrokowy |
Kształtowanie analizy i syntezy wzrokowej. Poprawa fiksacji wzroku, a co za tym idzie również poprawę ostrości widzenia w oku. Zwiększenie kąta i pola widzenia. Poprawa pracy mięśni gałek ocznych (ruchów konwergencyjnych i dywergencyjnych). |
b) kinestetyczno-ruchowy |
Wspomaganie i usprawnianie rozwoju motoryki małej (nadgarstek, palce dłoni). Kształtowanie koordynacji obu rąk. Kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej i refleksu. Wspomaganie i usprawnianie rozwoju motoryki dużej (staw łokciowy, staw barkowy). Usprawnianie planowania motorycznego (praksji). Kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej. Kształtowanie dysocjacji palców. |
KOMPETENCJE MATEMATYCZNE |
Kształtowanie orientacji przestrzennej. Kształtowanie umiejętności planowania strategii efektywnego wykonania zadania. |
PÓŁKULE MÓZGOWE |
Ćwiczenia w zakresie automatyzacji przetwarzania spostrzeżeń w obszarze wzroku oraz zdolności motorycznych. Ćwiczenia mające na celu współpracę i integrację obu półkul mózgowych; Uaktywnienie pracy prawej i lewej półkuli mózgowej;. |