- Obniżka
Harmonijny Rozwój. Zestaw 8 części z długopisami 3D Banach Jumior
- Obniżka
www.MasterEdukacja.pl to sprawdzony Partner i pewność zakupów – posiadamy wieloletnie doświadczenie.
Jesteśmy Laureatem rankingu E-Gazela Biznesu.
Według rankingu magazynu PULS BIZNESU, znajdujemy się na 16 pozycji wśród najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w Polsce.
Jesteśmy:
Działamy od 2008 roku!
Napisz [email protected]
Zadzwoń: 790 869 086
liczba licencji: 3
czas trwania licencji: bezterminowa
wiek uczniów: 5 - 10 lat
Zastosowanie:Szkoła podstawowa, edukacja wczesnoszkolna
Dla kogo: Katecheci realizujący katechezę na poziomie edukacji wczesnoszkolnej, dzieci w wieku 5-9 lat
Przedmiot: Religia katolicka
Liczba stanowisk: 3
Rozwiązanie posiada imprimatur przyznany przez Arcybiskupa Metropolity Gdańskiego Sławoja Leszka Głódzia
Multimedialna Katecheza to doskonały sposób na urozmaicenie lekcji religii na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Posiada imprimatur Arcybiskupa Metropolity Gdańskiego Sławoja Leszka Głódzia.
W prace nad programem zaangażowano dzieci, katechetów praktyków i ekspertów. Autorami katechez są: ks. Rafał Bednarczyk, ks. Dariusz Kurzydło, Dorota Sys, Mateusz J. Tutak z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Całość opiniował wizytator lekcji religii ks. Krzysztof Spławiński.
Produkt zawiera atrakcyjne dla uczniów animacje, pokazy zdjęć, minigry, symulacje, ćwiczenia interaktywne oraz recytowane modlitwy i pieśni karaoke. W nauce towarzyszą dzieciom interaktywni bohaterowie, których postacie zaprojektowano tak, aby uczyły tolerancji i szacunku dla innych. Tematem Multimedialnej Katechezy są zagadnienia, które powinien znać każdy młody człowiek, np. jak przebaczać innym, dziękować i przepraszać oraz jak zostać świadomym i szczęśliwym członkiem wspólnoty Kościoła.
Multimedialna Katecheza to pomoc dydaktyczna, która:
Produkt umieszczony został na pendrive’ie i po jednorazowym zainstalowaniu może być swobodnie używany przez katechetę na komputerze bez konieczności podłączenia do internetu. Posiada licencję bezterminową na 1 stanowisko.
Przewodnikami w kolejnych tematach Multimedialnej katechezy są animowani bohaterowie, uczący tolerancji i szacunku wobec innych. Za poprawne wykonywanie zadań i wytrwałość uczniowie otrzymują specjalne nagrody. Zawartość programu przygotowano zgodnie z Nową Podstawą Programową Katechezy Kościoła Katolickiego w Polsce.
• System operacyjny: Microsoft Windows 7 SP1, Windows 8.x, Windows 10
• Procesor: co najmniej Intel Core2Quad Q6600 @2.40 GHz lub odpowiednik AMD
• Pamięć RAM: co najmniej 4 GB
• Karta graficzna: ze wsparciem dla DirectX11 oraz pamięcią 1024 MB (odpowiednik Nvidia Geforce GTX 650 lub lepsza)
• Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 9.0c• Wymagana ilość wolnego miejsca na dysku twardym: 2 GB
Produkt nagrodzony Feniksem 2014 w kategorii Multimedia
wyróżniony Brązowym Godłem w kategorii QI Product - Produkt Najwyższej Jakości w 2016
Multimedialna Katecheza zawiera 42 rozbudowane tematy ujęte w 4 rozdziały:
- Dzieło stworzenia, grzech i zapowiedź zbawienia
- Pan Jezus wypełnia obietnicę zbawienia ludzi
- Kościół wspólnotą zjednoczoną miłością i sakramentami
- Msza Święta
I. DZIEŁO STWORZENIA, GRZECH I ZAPOWIEDŹ ZBAWIENIA
1. Bóg mówi |
Uczeń: - wie, że w Piśmie Św. zapisane są słowa Pana Boga; - stara się z szacunkiem traktować Pismo Święte; - rozumie, że gdy Bóg mówi, człowiek stara się słuchać sercem; - wie, że słuchanie wymaga uwagi i ciszy; - wie co pomaga, a co przeszkadza człowiekowi w rozmowie z Bogiem; - uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem |
|
2. Zerwana przyjaźń |
Uczeń: - wie, że człowiek nie zawsze jest posłuszny Bogu i czyni zło; - umie dostrzegać różnicę między dobrem i złem; - stara się pielęgnować przyjaźń z drugim człowiekiem i z Panem Bogiem; - wie, co buduje przyjaźń człowieka z Panem Bogiem, a co ją niszczy; - uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
3. Co było na początku |
Uczeń: - wie, że Bóg stworzył świat; - wie, co Bóg stworzył przez kolejne dni stworzenia; - wie, że człowiek jest najpiękniejszym stworzeniem Boga; - uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
4. Słucham Cię |
Uczeń: - wie, że ludzie mówią o sobie ważne rzeczy i trzeba ich wysłuchać; - próbuje z uwagą słuchać tego, co mówią inni i rozumieć ich intencje; - wie, że ludzie są różni i że rządzą nimi różne emocje; - wie, że Bóg mówi do nas poprzez mądrość innych ludzi; - uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
5. Być posłusznym jak Noe |
Uczeń: - zna biblijną historię Noego i jego arki; - wie, że Noe uchronił ludzi i przyrodę przed niszczącą siłą zła/grzechu; - wie, że Noego ocaliła wiara i zaufanie Bogu; - stara się ufać Bogu we wszystkim: być Mu posłusznym; - wie, co ludzie zabierają ze sobą na spotkanie z Panem Bogiem w kościele; - uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
6. Być wiernym jak Abraham |
Uczeń: - zna historię Abrahama i jego ofiary; - wie, że Abraham jest ojcem wiary dla każdego człowieka; - wie, że wiara wymaga próby; - naśladuje Abrahama, będąc posłusznym i wiernym Bogu; - potrafi nazwać cechy, którymi odznaczał się Abraham; - uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
7. Być przyjacielem jak Mojżesz |
Uczeń: - wie, że Mojżesz wyprowadził Izraelitów z niewoli w Egipcie; - wie, że przyjaźń Mojżesza z Bogiem była źródłem wielu cudów, które się zdarzyły; - zna najważniejsze wydarzenia z dziejów Mojżesza; - potrafi wymienić cechy, jakie ma dobry przyjaciel; - uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
8. Być cierpliwym jak Samuel |
Uczeń: - zna historię Samuela; - wie, że Samuel był chłopcem posłusznym i cierpliwym; - stara się być cierpliwy dla innych; - umie przygotować sobie miejsce do modlitwy; - uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
9. Jezu, ufam Tobie |
Uczeń: - zna przypowieść o zaginionej owcy; - zna historię życia i objawień św. Faustyny; - zna przesłanie płynące z objawień św. Faustyny; - rozumie, że miłość Pana Boga do ludzi jest nieskończona; - przyjmuje postawę zaufania Panu Bogu; - uczy się piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
10. Boże drogowskazy |
Uczeń: - wie, co to jest Dekalog; - zna biblijną historię przekazania kamiennych tablic z Dekalogiem; - rozumie znaczenie przykazań w życiu chrześcijanina; - zna tekst sześciu prawd wiary. |
|
11. Rozmawiam z Bogiem |
Uczeń: – wyjaśnia, że modlitwa to rozmowa z Bogiem; - wymienia rodzaje modlitwy: prośby, przebłagania, dziękczynienia, uwielbienia; - podaje przykłady modlitwy indywidualnej i wspólnotowej; - własnymi słowami uzasadnia potrzebę modlitwy |
|
|
II. PAN JEZUS WYPEŁNIA OBIETNICĘ ZBAWIENIA LUDZI
12.Czekam na Ciebie |
Uczeń: – wie, że okres adwentu jest czasem oczekiwania na narodziny i przyjście Jezusa Chrystusa; – zna wartość oczekiwania, czuwania, zasłuchania, cierpliwości; – wie, czym są: lampion, kalendarz i wieniec adwentowy; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem |
|
13. Bóg się rodzi |
Uczeń: – zna biblijną historię narodzin Chrystusa; – wie, na czym polega istota świętowania; – przygotowuje się do aktywnego udziału w świętowaniu związanym z różnymi okazjami; – rozumie znaczenie symboli bożonarodzeniowych; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
14. Idę Drogą Krzyżową |
Uczeń: – zna wydarzenia związane z męką i śmiercią Chrystusa; – potrafi wymienić poszczególne stacje drogi krzyżowej; – rozumie istotę i znaczenie ofiary Jezusa na krzyżu; – pragnie uczestniczyć w nabożeństwach drogi krzyżowej; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
15. Śpiewam Królowi hosanna |
Uczeń: – wie, na pamiątkę jakiego wydarzenia obchodzona jest Niedziela Palmowa; – zna biblijną historię triumfalnego wjazdu Jezusa do Jerozolimy; – uznaje Jezusa jako Króla serc wszystkich ludzi; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
16. Alleluja, Jezus żyje! |
Uczeń: – wie, że Jezus został ukrzyżowany, złożony do grobu i trzeciego dnia zmartwychwstał; – zna symbol zmartwychwstałego Jezusa – paschał; – rozumie istotę świętowania świąt Wielkiej Nocy; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
17. Bóg mówi: kochaj! |
Uczeń: – zna treść przykazania miłości Boga i bliźniego; – rozumie znaczenie przykazania miłości; – przyjmuje postawę miłości wobec Boga i drugiego człowieka; – zna teksty aktów wiary, nadziei i miłości. |
|
18. Znak krzyża |
Uczeń: – potrafi poprawnie wykonać znak krzyża; – wie, że ten znak znajduje się w wielu ważnych dla nas miejscach; – wymienia trzy Osoby Boskie – potrafi motywować się do otaczania tego znaku szczególnym szacunkiem; – uczy się tekstu piosenki oraz wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
19.Mówię do Boga: Tato! |
Uczeń: – poprawnie odmawia z pamięci modlitwę "Ojcze Nasz"; – stwierdza, że Bóg jest Ojcem wszystkich ludzi; – śpiewem wyraża radość z posiadanej godności dziecka Bożego; – uczy się tekstu piosenki, jak wychwalać Pana śpiewem. |
|
20. U Jezusa w domu |
Uczeń: – wie, że Jezus miał kochającą rodzinę; – wie, że w każdej rodzinie wszyscy troszczą się o siebie i sobie nawzajem pomagają; – stara się podejmować z ochotą swoje obowiązki domowe; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
21. Jak przeżyć Wielki Post? |
Uczeń: – zna podstawowe terminy związane z Wielkim Postem; |
|
22. Łzy św. Piotra |
Uczeń: – wie, kim był św. Piotr; – zna historię wyparcia się Jezusa przez św. Piotra; – rozumie, na czym polegał grzech św. Piotra; – wie, że Jezus przebacza ludziom grzechy; – zna na pamięć tekst aktu żalu. |
|
23. Uczę się przebaczać |
Uczeń: – potrafi powiedzieć, na czym polega droga przebaczenia; – odróżnić przebaczenie od zapomnienia; – rozumie, że w drodze przebaczenia potrzebne mu jest wsparcie Boga i przyjaciół; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem |
|
24. Uczę się przepraszać |
Uczeń: – rozumie potrzebę przepraszania; – wie, że gdy postąpi źle, powinien przeprosić odpowiednie osoby; – stara się w przeprosinach zawrzeć słowa, które są dla drugiej osoby ważne; – wie, że powinien dziękować Bogu; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
25. Uczę się dziękować |
Uczeń: – rozumie, że wdzięczność jest postawą człowieka szlachetnego; – stara się wyrażać wdzięczność adekwatnie do sytuacji; – dziękuje Bogu za każdy dzień i dobro, które go spotkało; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
26. Wieeeeeelkie serce |
Uczeń: – zna treść przypowieści o miłosiernym Samarytaninie; – wie, kto jest jego bliźnim; – przyjmuje postawę troski o innych; – zna na pamięć tekst dwóch przykazań miłości. |
|
|
III. KOŚCIÓŁ WSPÓLNOTĄ ZJEDNOCZONĄ MIŁOŚCIĄ I SAKRAMENTAMI
27. Jestem dzieckiem Boga |
Uczeń: – wie, że Jezus ustanowił sakrament chrztu świętego – zna formułę sakramentu chrztu świętego; – rozumie, jakie skutki duchowe przynosi przyjęcie tego sakramentu; – potrafi podejmować zadania chrześcijanina |
|
28. Rodzina Boża i jej dom |
Uczeń: – rozróżnia pojęcia: kościół jako budowla i Kościół jako Rodzina Boża; – zna podstawowe elementy wyposażenia świątyni; – umie odpowiednio zachować się w kościele; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
29. Czy mogę Ci mówić: Mamo? |
Uczeń: |
|
30. Boży ochroniarz |
Uczeń: – wie, że opiekuje się nim Anioł Stróż; – zna modlitwę do Anioła Stróża; – przyjmuje postawę współpracy ze swoim Aniołem Stróżem; – zna treść modlitwy „Aniele Boży". |
|
31. Duch Miłości |
Uczeń: – zna fragmenty Pisma Świętego związane z działaniem Ducha Świętego; – zna symbole, za pomocą których przedstawiany jest Duch Święty; – przyjmuje postawę otwartości na działanie Ducha Świętego; |
|
32. Źródła Bożego życia |
Uczeń: – zna pojęcie sakramentu i potrafi wymienić 7 sakramentów; – rozumie, że sakramenty zostały ustanowione przez Jezusa – formułuje osobistą modlitwę wdzięczności za dar sakramentów; – zna na pamięć siedem sakramentów świętych. |
|
33. W niedzielę zawsze jest święto |
Uczeń: – wie, dlaczego niedziela jest świętem dla każdego katolika; – rozumie znaczenie prawdziwego świętowania Dnia Pańskiego; – przyjmuje postawę świętowania w rodzinie; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
34. Dbam o mój Kościół |
Uczeń: – zna treść przykazań kościelnych; – rozumie znaczenie poszczególnych przykazań kościelnych; – przyjmuje postawę troski o Kościół; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
35. Bóg mi przebacza |
Uczeń: – zna biblijną historię powrotu syna marnotrawnego; – wie, czym jest sumienie i grzech; – potrafi wyrażać żal za grzechy wobec Pana Boga; – rozumie potrzebę przepraszania za grzechy; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
36. Pięć kroków do szczęścia |
Uczeń: – zna poszczególne warunki sakramentu pokuty; – potrafi odnieść do siebie pytania rachunku sumienia; – zna na pamięć tekst spowiedzi powszechnej – wie, że poprzez ten sakrament odbudowujemy naszą miłość względem Boga zniszczoną przez grzech. |
|
37. I Ty możesz zostać świętym | Uczeń: – potrafi powiedzieć, kim jest święty i błogosławiony; – potrafi wymienić przykłady świętych i błogosławionych; – rozumie, w jaki sposób człowiek staje się świętym; – rozumie, że musi odkryć własną drogę do świętości; – zna na pamięć tekst wspomnienia o zmarłych. |
|
|
IV. MSZA ŚWIĘTA
38. Na lekcji u Pana Boga |
Uczeń: – zna nazwy: lektorium (ambonka), lektor, lekcjonarz; – wie, jaka jest kolejność czytań w trakcie liturgii Słowa Bożego; – rozwija w sobie umiejętność słuchania Słowa Bożego; – uczy się tekstu piosenki i tego, jak wychwalać Pana Boga śpiewem. |
|
39. Poznaję życie Jezusa |
Uczeń: – zna znaczenie słów: Ewangelia i ewangeliści; – wie, kim byli redaktorzy poszczególnych Ewangelii; – potrafi interpretować słowa Ewangelii jako Słowo Życia; – wyjaśnia, co stanowi temat główny Ewangelii |
|
40. Symbol wiary |
Uczeń: – zna treść wyznania wiary i rozumie jej sens; – wie, że wiara pozwala nam na wejście we wspólnotę Kościoła – potrafi łączyć wyznanie wiary ze swoją podstawą życiową; – zna na pamięć tekst modlitwy "Credo". |
|
41. Tajemnica naszej wiary |
Uczeń: – zna znaczenie słowa ofiarowanie; – wie, że Jezus ofiarował się za nas swojemu Ojcu; – rozwija w sobie umiejętność ofiarowywania darów Panu Bogu i ludziom; – podejmuje wysiłek naśladowanie Jezusa w ofiarowywaniu się dla innych – potrafi wymienić z pamięci cnoty Boskie i cnoty główne. |
|
42. Chleb z nieba |
Uczeń: – zna znaczenie chleba w kulturze polskiej (europejskiej); – wie, że za chleb trzeba być wdzięcznym Bogu; – wie, że w czasie Mszy Jezus staje się obecny pod postacią chleba i wina – umie przygotować się duchowo na przyjęcie Jezusa w Komunii Świętej; |
WYMAGANIA TECHNICZNE :
Desktop: • Windows 7/8/10 - wersje 32 i 64 bit (z przeglądarką internetową IE/Microsoft Edge) • Procesor 2,4 GHz • 4 GB pamięci RAM • 4 GB miejsca na dysku twardym • Karta graficzna obsługująca rozdzielczość ekranu 1024x768 • Karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami • Mysz lub inne urządzenie wskazujące • Port USB 2.0/3.0 |
Terminy dostawy:
: 1-10 dni
Koszt dostawy:
Przy zakupie do 1000,00zł koszt dostawy 36,00zł
Dostawa gratis powyżej 1000,00 zł
WARUNKI REALIZACJI:
-) Dostawa zgodnie z treścią regulaminu, jest ograniczona do terytorium Polski.
MOŻLIWE METODY PŁATNOŚCI:
-) Dla placówek budżetowych - odroczony termin płatności
-) Dla pozostałych Klientów - przedpłata
UWAGA: z racji, iż nasz sklep skupia się na tworzeniu ofert indywidualnych, koszt dostawy przy konkretnych wycenach może ulec obniżeniu lub zmienieniu na darmowy. W tym przypadku prosimy zawsze o kontakt.
UWAGA: w terminach zmożonych zamówień (np. październik-grudzień) lub w sytuacji chwilowego braku produktów, termin dostawy może ulec zmianie, wtedy zawsze kontaktujemy się w celu poinformowania.
Aby sprawdzić dostępność lub dokładny termin prosimy o kontakt.